Algemene Ledenvergadering Van 14 November Volledig Digitaal

Algemene Ledenvergadering van 14 november volledig digitaal

Vanwege de strenge maatregelen rondom de tweede uitbraak van de coronagolf heeft het bestuur besloten om de Algemene Ledenvergadering volledig digitaal te gaan houden. Ook zal de aansluitende lezing digitaal worden verzorgd. Op 14 november a.s. zou onze ALV worden gehouden in Maarssen. We hadden daar een leuke dag – met de nodige coronamaatregelen in acht nemend – georganiseerd. Echter omdat de groepsgrootte steeds verder omlaag ging en de horeca de deuren moest sluiten hebben we moeten besluiten om de ALV via een zogenaamde Webex-videoverbinding te verzorgen.

De eerder aangekondigde lezing door dr. Ingo Piepers gaat na de vergadering gewoon door en zal via Webex te volgen zijn. Voordeel is dat nu niemand hoeft af te reizen en er geen maximum is gesteld aan het aantal deelnemers. Ook als u nog nooit een vergadering of activiteit van ons heeft meegemaakt, is dit uw kans!

Hoe gaat de vergadering nu in zijn werk?
Iedereen die wil aansluiten bij de ledenvergadering en/of de lezing meldt zich uiterlijk 9 november aan via het webformulier. Als u zich reeds heeft aangemeld voor Maarssen, dan hoeft u dat niet nogmaals te doen. U krijgt circa een week van tevoren van ons een link met instructie toegestuurd. Hiermee kunt u inloggen via uw eigen computer, smartphone of tablet. U kunt thuis of waar dan ook de vergadering en de lezing volgen. Bestuurslid Jos Verkroost zal host zijn voor deze vergadering. Inloggen kan vanaf 09:45 uur. De vergadering start vervolgens om 10:00 uur met enkele huishoudelijke mededelingen om de vergadering soepel digitaal te laten verlopen.

Lezing
Na afloop van de algemene ledenvergadering, die ondersteund wordt met een powerpointpresentatie, zal er 15 minuten pauze worden ingelast om daarna dr. Ingo Piepers aan het woord te laten met zijn inleiding naar aanleiding van zijn onlangs verschenen boek ‘De onvermijdelijkheid van een nieuwe wereldoorlog’. Klik hier voor een krantenartikel van 3 oktober in het Belgische dagblad ‘De Morgen’ over het boek. Eerdere publicaties staan ook op onze website in de aankondiging van deze spreker.
Na afloop van de lezing is er de mogelijkheid tot stellen van vragen aan de spreker, via de ‘chatfunctie’ van de Webex-verbinding. Een en ander zal u worden uitgelegd aan het begin van de lezing.

Resumé
09:45 uur: mogelijkheid tot inloggen in de Webex-omgeving
10:00 uur: aanvang van de Algemene Ledenvergadering
10:45 uur: afsluiting ledenvergadering en pauze